Merhabalar doğumu bekleyen ve yeni doğum yapmış anneler🥰🥰🙋öncelikle herkese hayırlı kandiller diliyorum .. 38+2 de bugün 13:34 itibariyle oğlumu vajinal doğumla kucağıma aldım. Doktorum bebeğimin haftasının önden gittiğini söylüyordu. 37. Haftadaki muayenemizde suni sancı ile doğumu başlatalım yoksa doğumu zorlayabilir sezaryen olması gerekebilir dedi. Benim için de uygun olduğu için bugün sabah 07:30 da hastaneye yatisim yapıldı. Acilma kontrol edildi 3 cm açılma vardı, Kan tahlili ,damar yolu derken ebeler yürüyebilirsin, çömel kalk hareket et açılmaya faydası olsun dediler. Oda da bayaa hareket ettim, daha önceden evde de biraz yapmıştım. Suni sanciyi hemen takmadilar, Nst de de sancım çıkmadı, saat 10:15 civarında suni sancı için serum takıldı ve ağrılarım biraz biraz başladı,, dayanilmayacak ağrı kesinlikle değildi benim için , saat başı nst açılma kontrolü yapıldı. Saat 12 civarında açılma 5 cm deydi, 10-15 dakika sonrasında ebe dpktorunda talimatıyla suyumu patlattı ve açılma bir anda 7 cm e ulaştı.. odaya geldik nst de sancılarım yüksek çıkıyordu artık biraz zorlanmaya başlamıştım. Epidural istememiştim dayandım da ( benim için) gerçekten dayanilmayacak şekilde değildi. Saat 13 civarı ağrılarım iyici sıklaşınca epidural istediğimi söyledim ve hatta epidural hazırlanıp geliyorken ebeler şok bı kontrol edelim dediler ve arayıp epidural iptal edildi doğumhaneye gidip doğumun gerçeklesmesi 20-25 dakika içinde gerçekleşmiştir, çok şükür, ebelerin ve doktorumda yardımıyla dogumumuz gerçekleşti.. Alllah doğum.yapacak olan tüm hamile arkadaşlarıma kolaylık nasip etsin,, bizlere de sağlıkla.bebisleri büyütmeyi nasip etsin 🥰🥰🥰