segah06 Kızlar 1 aylık bebeğim var biogaia yı verdim ve iki dakika geçmeden bebeğim ağız dolusu kustu. Aynı şeyi yaşayanınız var mı? Doktor 5 damla ver demişti. Siz kaç damla kullanıyorsunuz?
Eemoom segah06 5 damla veriliyor. Probiyotik o. Bağırsak düzenleyici. Ona ek gaz damlası da kullanmıştım ben. O tarz şeylerin maalesef yan etkilerinde var. Metsil gaz damlası da bizde kusma yapmıştı mesela.