kakaolukekk Kızlar doğuma iki ay kaldı ama yenidoğandan itibaren kullanmak için maclaren quest arc bebek arabası almayı düşünüyorum kullanan olumlu/olumsuz fikri olan var mı acaba
Busel kakaolukekk ben Maclaren Atom aldım daha kullanmadim ama çok pratik ve rahat bayildim kullananlardan olumsuz yorum almadim hiç
Busel kakaolukekk karar senin canım Ben Atom aldım uyumlu pusetini de aldım ilk 6 Ay pusetle kullanicam sonra normale geçerim diye düşünüyorum. Dümdüz siyah tercih ettim ben