Kızlar ben bilkente kontrol için gittim doktorların ilgisi alakası çok güzeldi ama ultrason fotoğrafı istedigimde bunlar çok eski cihazlar görüntü alabildiğine şükret dediler . Doğrumu bu verilmiyormu fotoğraf birde şu yönden düşünüyorum ilerde allah korusun bir sıkıntı olur da bebekte veyahut bende birsey çıkınca bunlar nasıl müdahale edecekler elindeki cihazlarla . Doğrumu giden veya bilen biri varmi ?