Tubiskov ben 34+6 yım. Bebeğim 2850.
Sezaryen dedi ama henüz tarih vermedi 🤦♀️ merakla bekliyorum perşembe de kontrolüm olacak o zaman soracağım fakat Nst de sancı çıktı geçen hafta gittiğimde açıkçası korktum erken doğum olabilir diye. Şimdi de böyle ufak ufak alt taraflarda sancı gibi hissediyorum ama oğluşum dönmemiş bile, açılmamda yok çatı kontrolü de yapmıştı. Umarım bu gittiğimde tarih alabilirim 🤰🏻