Kızlar 37+5’im bugün doktor kontrolüm vardı ilk kez gittim bu doktora gerçekten ilgili doktor sorularıma cvp verdi bna sorular sordu, bn normal doğumdan korkuyorum ilişki sırasında bile canı acıyan bi insanım, normal doğumda sarkma idrar kaçırma vs oluyo diye okudum hepten gözüm korktu kafam çok karışık sizle paylaşmak istedim. sezeyan istersen ptesi alırım dedi doktorum snra ki süreç korkutuyo ay napcam bilmiyorum