1woramy Sabahları özellikle çok aşırı midem bulanıyor prilam kullanıyorum oda aşırı uyku ve uyuşukluk yapıyor mide bulantısı için çözümleriniz varmı 😇
Hrdl 1woramy gece yatarken iç canım 10 haftalık hamileyim bende prilam kullanıyorum bende gündüz içince akşama kadar uyuyorum yatmadan 1 saat önce içiyorum
Esoo06 1woramy 7+6 benim 2 gündür sabah bulantilarim var kusma ile. Vişne suyu meyveli yoğurt cizi bunları yiyorum . Bulantı var açlık da oluyor çok halsiz düşürüyor. Puding soğuk olacak biraz iyi geliyor. Mutfağa girmiyorum Bi iş yapmıyorum 2 ye kadar yoksa çok tetikleniyor
turkuaz_ 1woramy e bebekten bulantı bilekliği aldım bugun baya iyidim hatta şimdi makarna yapıp yedim yoksa kalkmaya halim olmazdı
Seydusss 1woramy Prilam ı gece uyumadan içersen şikayetin olmaz, beni tüm gün götürüyordu, yetmezse yatmadan iki tablet içen de oluyordu :)
Esoo06 1woramy başka bisey yiyemiyorum ki tost beyaz peynir , yogurt çorbası bide ayran aşı soguk ,, haslanmis patates bide bunları dene tok tutar Bi süre inşallah. Baharat li sakin yeme deneyimledim günüm çok kötü geçti 😆
Cananberat777 turkuaz_ merhaba bileklıgınızın fotosunu atma imkanınız var mı acaba bende almak istiyorum benımde cok bulantım var mutfağa gıremıyorum 3 buçuk yaşında oğlum var zaten düzgün yemek yemıyordu ıyıce bu durumdan ıstıfa de edıp hıc bısey yemıyor bende yapamıyorum zaten babaanneyle ananeyle hıc yemiyor 😓
1woramy Asel1211 benim 6.haftamda başladı sadece sabah oluyordu şuan 7+5’im yiyorum ama sürekli açım ve mide bulantım oluyor
turkuaz_ 1woramy yani sabahtan beri kolumda buğun hiç öğürmedim kusmadımda yrmekte yedim ayrıca hatta kalkıp rvi bile topladım 🤣
Esoo06 1woramy akşam içebiliyorum ya yemekleride bazen akşam yapıyorum. Gündüz su içmek çok zor meyve suyu kefir ayran bu tarz seylerle biraz biraz
Esoo06 1woramy geçecek sabır 😊 çarşamba sabah hastaneye gitcem dolmuşla nasıl gitcem onu düşünüyorum 😆