irem-52 Anne karnındaki bebeğin iki böbreğinin de büyük olması nedir arkadaşlar. Doktor doğuma kadar küçülmesi beklenir genelde takip edicez dedi ama çok endişeliyim
Tugba54_ irem-52 benim bebeğiminde bir böbreği daha büyük doktor takip edicez dedi erkek bebeklerde oluyomus genelde doğduktan sonra fazla bekletmez sünnet ettirirsiniz dedi
Adapte34 irem-52 genelde erkek bebeklerde oluyo böbrek büyümesi ama korkulacak bişey değil diye biliyorum tabi yine en iyisini doktor bilir