Kızlar bugün 37 haftalık oldum muayenem vardı.
Bebeğimin göbek çevresi 39+1 le uyumlu dedi yani baya kilo almış. Halbuki 2 hafta önce böyle değildi uyumlu gidiyordu. Ben bu hafta grip geçirdim o yüzden sürekli pekmezli su ve dut kaynatıp içtim. Sürekli muz kefir soda yumurta da tüketiyorum ama bu 2 hafta da fazla coşmuş minik kızım. Bu şekilde kanala girmesi zor dedi ki kaç haftadır yüzünü görmüyoduk bugün gördük çünkü kanala inememiş. Nst de her şey normal çıktı sancım falan yoktu tokluk şekeri istedi oda 107 çıktı şekerinde normal dedi. Sonra çatı muayenesi yaptı çatın dar belki ondan da inemiyodur dedi. Şeker ekmek hamur işinide yasakladı bebek haftasını yakalasın diye.
Şimdi ben hurma yiyecektim bu hafta yiyemiycem
Çatın dar dedi activating labor egzersizi yapacaktım işe yarar mı bilmiyorum
Ayrıca ne yemek yiyeceğimide şaşırmış durumdayım
Fikirlerinize ihtiyacım var