Mervekara5 bizde 39+1 beklemedeyiz göz ağrılarımız var bacaklardan kasiklara doğru ağrı. Bebek kanalda olduğu için asagi doğru vajina ağrısı.
Ama ilk evladimda sabahtan adet ağrısı gibi kasiklarimda ağrı vardı gecesine bi anda belden kasıklarıma sancı eşliğinde girdi suyum geldi sonrasında da devam etti ağrım. Tabi herkesin bir olmuyor