esraesla Kızlar adet sancısı gibi aralarda sancılarım oluyor dün de beyaz bir akıntı geldi acaba nişan mi? Bugün de baldirlarımın arkası ve kuyruk sokumum kalçalarım ve vajinam yürürken çıkacak gibi ağrıyor acaba doğum belirtisi mi ?37+3 haftalık hamileyim
Prenses34_annesi esraesla sancı sıklığını takip et canım dakikasını özellikle eğer beş dakikada bir geliyor ve yavaş yavaş bu dakikalar düşüp düzenli oluyorsa doğum sancısı olabilir ve pozisyon değiştirdiğinde geçmiyorsa mutlaka doğum sancisidir🥰
esraesla Bilmiyorum ki canım ya adet sancısı gibi agrilar birkaç gündür var ama baldır ve kuyruk sokumu ağrısı bugün başladı biraz şüphelenmedim değil 🙈