Kaderozceliik hep hayalini kurduğum Göktuğ ismini koymak nasip olucak inşallah Alp ismimizde amcamızın isteği oldu🥰
Kaderozceliik Summerwine Kızımın isminin Umay olmasını çok istemiştim ama maalesef yakın çevre yüzünden koymamıştım. Keşke kimseyi dinlemeyip koysaydım. Sağlıcakla kucağımıza alın inşallah çok güzel bir ismi olucak🥰
Kaderozceliik Deletedmom_106 Evet eşimin tercihi de Alparslan dan yanaydı aslında sonrasında ortak olarak bu ismi seçtik🥰
Summerwine Kaderozceliik çok teşekkür ederim.Bize de laf söyleyen oluyor ama eşim susturuyor hepsini☺️
Ipek_2017 Zehra19_ Oğlumun adı 5 yaşında şimdi abi olucak 💙 çook uysal bi bebekti. İsmiyle yaşasın yavrunuz ☺️
Pozitif2023 Benim oğluşun adı da OĞUZHAN ASİL olucak inşallah 😍 Oğuzhan babasının isteği Asil de benim 😍😍