Geçmiş olsun, çok üzüldüm.
Benim kürtajla almışlardı bu nedenle ağrım vs olmadı.
Doktor 2 adet dönemi korun sonra tekrar hamile kalmayı deneyebilirsin demişti. Bu süre “rahmin kendisini toparlaması için gereken süre” imiş.
Seninki bir tık daha zor olduğu için 3 adet dönemi belki daha iyi olur, kendi yorumum..