Hulya2626 Haftadayım kalp atışı gibi karnım pıt pıt atıyor. Birkaç dakika sürdü. Hıçkırık mı acaba emin değilim. Nedenini bilen var mı?
Serklajligebelik Hulya2626 Hıçkırık. Az önce bende 10 dkya yakın yaşadım . Artık her gün oluyor 32 haftadayım
Hulya2626 defneemom Serklajligebelik hıçkıracak kadar büyük bir bebeğin karnımda olması mucize yaa inanamıyorum 🥹
Serklajligebelik Hulya2626 Siz bir de 38 haftadasınız . Hala bana da gerçek değilmiş gibi geliyor. Ultrasonda yüzünü görünce bile aaaa bu benim mi , gerçek mi yani diye şaşırıyorum inanılmaz bir şaşkınlık içindeyim. ☺️