Nuur2124 Kızlar hep duyuyorum , gecikiyorsan sonraki ay hamile kalabilirsin vs duyumlar .geçen ay 10 gün kadar gecikti reglim bu ayda ,bugün 8. Günüm bu duyumnkafami karıştırdı.Cidden öyle bir şey var mı regl gecikmesinden sonraki ay mi hamile kalınıyor?
Hshdjdhdj Nuur2124 ben 17 gün geciktim ne gelem var ne giden ne belirti kan verdim iki hafta önce negatifti
Dolphin16 Nuur2124 bende aralıkta oldum Ocak ayında hiç olmadım şubat 9 da oldum yani olmam gereken tarihle arasında 14 gün vardı 🤦♀️🤷♀️ neden öle oldu anlamadım şubatta adetim bitti günleri değerlendirdim ama şimdi ben mart ayında ne zaman adet olucam bilmiyorum ki 🤦♀️
dgnadl Nuur2124 aynı durumu ben de yaşadım nisan mayıs ayında 40 gün gecikmem oldu haziranda hamile kaldığımı öğrendim
Hrdl Hshdjdhdj bi kere benim de öyle olmuştu geçikmişti adetim hamileyim sandım test yaptım çıkmadı kan verdim çıkmadı doktora gittim o ay yumurta çatlamadığı için adet olmamışım adet oldurucu ilaç içim olmuştum