İki çocuğumu normal doğurdum ikincisi biraz iriydi 3.800 gr ve kafası biraz büyüktü bu yüzden çok zorlandım sonrasıda çok zor oldu afedersiniz makatım çıktı kaç gün onun acısını da çekmiştim üçüncü bebeğime de doktorlar aynısını söyledi iri olduğunu ve başının büyük olduğunu söylediler çok korktum sezeryan olmaya karar verdim ve sonuç çok pişmanım üç gün oldu sezeryan oldum dikiş ağrıları çok kötü öksüremiyorum gülemiyorum hapşıramıyorum uzananınca kalkamıyorum ağrılar çok zor bundan sonra Allah’ın izniyle ssvd düşünüyorum size tavsiyem tüm herşeyiniz müsaitse yani çatınız sancınız herşey normal doğuma uygunsa mecbur olmadıkça sezeryan olmayın benim herşeyim uygundu ama kolay olduğunu sanıp sezeryan oldum sezeryan daha zor haberiniz olsun