Esmaars Kızlar 10 haftalık gebeyim yemekten sonra karnım çok sıkışıyor oturamiyorum bile uzanmam gerekiyor . Bu normal mi
AysunI Esmaars yemekten sonra şişkinlik oluyor evet yemeğini yavaş ye ve kontrollü ye 😁bazen aslında 1porsiyon yiyorsun ama 10 porsiyon yemişsin gibi rahatsız ediyor yürüyüş yapabilirsin yavaş yavaş iyi geliyor. 👌
Esmaars AysunI çok doğru söyledin canim 🤗 gerçekten çok fazla sisiyorum 😂 yürüyüş de yapamıyorum hemen belim ağrıyor ne olacak bu halim bilmiyorum valla 😂
AysunI Esmaars benim 11+4 oldu bu böyle devam edecek sanırım beynim ve midem sürekli açlık üzerine savaşıyor😁 hayırlısı olsun tecrübe edip öğreneceğiz 👌🌼