Buseka beni çok korkuttular 3 gğn yataktan kalkamıcaksın falan hiç öyle olmadı 3. Gün avm gezdik🙈 sadece oturur kalkrken yatarken tabi yavaş hareket ediyorsubuz kesi var sonuçta o kadar hiç korkmayın iyi olcak diyin ve hemşireler yürü dediği zaman acısıda dik durmayı yürümeyi deneyin ne kadar dik durabilirseniz süreç o kadar iyi geçiyor