Sevval0308 tubiii11 sen aynı bensin🙄🫂bende aynı şekilde canım bence Allah’ın izniyle bir sorun yoktur
Tmtugbaa tubiii11 25 den sonra net olarak duyabiliyormuşuz canım ben 24 deyim şuan baya net duyuyorum her gün çok şükür
tubiii11 Sevval0308 sürekli hissetmek istiyorum ya 🙈 kimisi diyor ki ben dürtünce oda hareket ediyor ama daha küçük değil mi
Sevval0308 tubiii11 ya yok kuzum neresini durtuyorlarmis 21. Haftada 😂😂benimki canı istediğinde hareket ediyor valla hiç durtmeyle felan degil
tubiii11 Sevval0308 benim ki de valla doktor bu haftalar da genelde uyuyorlar hep dedi ama insan tedirgin oluyor işte 🤷🏻♀️
tubiii11 ArvenMom bende 19.haftadan beri hissediyorum ama bugün hissettiysem yarın hissetmiyorum 🤷🏻♀️