Kızlar 23+5 haftalığım ve 8 kilo almışım son 2 haftada aldım ne aldıysam.Doktor 75 mg şeker yüklemesi istedi.Hem bebeğin gelişimini engellemeden hem de kendim aşırı kilo almadan nasıl bir yol izlemeliyim bilemedim.Sürekli acıkma hissim var sürekli tatlı yemek istiyorum engel olamıyorum:(