chefmom amin 🙏🏻🙏🏻 inanın içinde olmak tamamen ayrı bir şey. Rabbim kimseye yaşatmasın hiç kimseye. Her gece hala 6 şubattaymışım gibi uyanıyorum gene yatak odamın duvarının yıkıldığını görüyorum gene aynı korkuyu yaşıyorum. Nasıl unutcam gördüklerimi o çığlıkları hiç bilmiyorum.. 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ Çocuğum için güçlü durmaya çalışıyorum sadece o kadar.