Zaten çok düzensiz adet olan bir insandım , hamile kaldığım ay da Kesınlıkle hamıle olduğumu anlamadım , adet günüm geçtiği halde düzensizligime hep yordum , hiç belirtim yoktu , şarap bile içmiştim o akşam. Eşimin ısrarıyla test alıp yabmıstım ve çift çizgi olduğunu görünce inanamamıstm.