Kizlar ben daha bekarkene rüya görmüştüm bı oğlum olmuştu adı da ishati sonra baya zaman geçti takvim yaparaklarini karıştırdım gözümü kapattım ve çıkan ilk erkek ismi neyse ilerde oğluma takicam dedim ve gözümü açtım yine İshak çıktı çok kararsızım siz ne düşünüyorsunuz İshak mi olsun🙂