Kızlar şuan 33 haftalık gebeyim doktor 2 hafta sonra gel çatı muayenesi yapıcam ve de nst ye girme zamanı dedi bana biraz erken geldi çatı için çevremde ki herkes 38 de olmuş 35 de olan var mı doğumu tetikliyor mu bide bu arada 29 haftalıkken smer testi yapıldı kürek gibi bişey ile muayne etti alttan herhangi erken risk olmadı ama aynı şeymi kürek gibi şey ile çatı muayenesi