Arkadaşlar bugün dışarı çıktım dolaşmaya bi anda fenalaştım ilk eczaneye kendimi attım tansiyonumun çok düşük olduğunu ve kalp çarpıntımın olduğunu söyledi normal mi bu diğer hamileliklerimde tansiyon düşüklüğü olmuştu takip vermişti ama hiç kalp çarpıntım olmamıştı