Kızlar kızım 16 aylık olmak üzere bi haftadır kabız ne yaptıysam ne içirip yedirdiysem çare olmadı bir de kabızdan mı neden bilmiyorum totosu çok fena pişik oldu yanık gibi duruyor resmen pişik kremi sürüyorum fayda etmiyor zeytinyağı sürdüm fayda etmiyor başka bir önerisi olan var mı