İkili tarama testi için perinatolojiden randevu aldım bugün. Randevu tarihinde 12+3 oluyoruz. Bugün kontrole gittiğimde doktor ikili testinin zamanı yaklaşmış dedi yani zaten 11.haftadayım haftaya yaptırsam erken mi oluyor ? 11-14 arasında yapıldığı yazıyor her yerde. Bir de aç mı tok mu nasıl gideceğimi söylemedi sizler nasıl gittiniz bilgilendirir misiniz 🥰 Ve bir de sultangazi hasekide yaptırıcam orda yaptıran oldu mu aranızda, özelde de yaptırabilirsin dedi ama ne farkı var ki orada yaptırmak istedim, randevu alırken açıklamada ayrıntılı, renkli, detaylı ultrason yapılmamaktadır yazıyordu ileride zaten tüm testleri mecbur özelde yaptırıcam sanırım 🙊