Merhaba kızlar , 3 Aydır serklajlı oldugum için sadece yatıyorum. Yemegımı bile uzanarak yiyorum.
Cok bos vaktim oluyor ve kuran ın türkce mealini okumak istiyorum . Ama abdest alamıyorum ayaklarımı kaldıramayacagım için.
Teyemmüm mü gerekir yoksa mazeretli sayılırmıyım.