Sisilla Yenidoğan yoğun bakımda yatan bebeklerden ücretli ilaçlar ve dışarıdan alınması gereken şeyler dışında hastane ücret talep edemez. Devlet karşılıyor, yabancı uyruklu bebekler dahi ödemiyor. Yenidoğan yoğun bakımda çalıştım iyi biliyorum prosedürü. 1 yaşından sonra hala yatmaya devam eden bebekleri çocuk yoğun bakıma geçirirler ondan sonraki işlemlerde ücret geçerli olur. Ödeme yapmayın lütfen