Silaaa_2 seçtiğim beşik bu daha ca almadım ayırttım sizce mobilyası tahtası iyi mi bu beşik sağlam ve kullanışlı olur mu fikirleriniz nelerdir?
dnrbs Silaaa_2 Silaaa_2 bende e ebebekten anne yanı ahşap beşik aldım. Park yatak kullanışlı diyolar ama biraz hoş da gözükmesini istediğim için bunu tercih ettim. Araştırmalarım sonucu anne yanı olması önemliymiş. Gece uyanınca bebeği alıp tekrar yerine koymak kolay old için.
Silaaa_2 dnrbs evet kesinlikle katılıyorum bebeğim için en iyisini almak istiyorum çünkü rahatı önemli birde kullanışlı ve sağlam olması çok önemli sonuçta o kadar para veriyoruz aldığıma değsin istiyorum o yüzden bu konu kafama takıldı teşekkür ederim :)