Kızlarrrr🥰🤲☺️🤩Rabbim tüm bebek bekleyişinde olan annelerimize hayırlısıyla kucağına almayı nasib etsin..Arzusunda olanlarda tez bir zamanda bebek haberi alsın..Bebişi olanlarında Rabbim evlatlarını bağışlasın🤩☺️🥰
Benim gibi hamileliyi zehir gibi geçen,korkudan,stresden ne yapacağını şaşıran Anneler,bebeklerinize kıymayın.Her şey Rabbimizin elinde☺️☺️Allah istemese bir yaprak bile düşmez ağaçtan..Benim 22 haftamdan kalmaz diye ,diye aldır diye diye verdiyim savaşın kazananı ben oldum,aldırmadım sağ salim kızımı kucağıma aldım.Şimdi doktorlar gözetimde tutyorlar;ne olur ne olmaz diye.Ama kendisi gayet iyi🤩🥰☺️Daha geniş post iyileşince paylaşacam🥰🤩☺️Dualarında bana yer ayıran her kesi kalbindenn öpüyorum🥰🤩☺️