1234567890asd Esmaarkk nefes almakta zorluk çekiyorum uyuyamıyorum 🥺 yattığım zaman hırtı sesi geliyor nefes alıp verirken bel ağrısı vb var sizin ne gibi şikayetleriniz var
Esmaarkk 1234567890asd benim rahim bölgem çok ağrıyor eğilip dogrulamiyorum yürürken bile Zorluk çekiyorum aşağı inmiş gibi geliyor bel ağrısı hele felaket yastıksz oturamiyorum bende
esiaks zehraaaabb Atlas2021 Korkmazrabia NeseY Hepimiz aynıyız. Allah sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin. Bakalım aynı zamanlarda mı doğuracağız 🥲😊
Silaaa_2 CmreKsidar Mavi25 29 haftalık olduk biz sanırım ya nisanın sonuna ya da mayıs ayının ortalarına denk geliyor hesapladım ama bakalım hayırlısı erkek bebiş annesiyim 🤗
CmreKsidar nazsenturk-60 3 Temmuz son adet. Uygulamaya göre 9 nisan görünüyor ama ben Mart sonu hissediyorum 😂 kızım olacak sizin cinsiyet nedir ?
nazsenturk-60 CmreKsidar aaa benim de son adet 3 temmuz ;) benim erkek. Arasak böyle denk bulamayız herhalde ;) hangi ildesiniz