esmanurs41 Kızlar doktorum coraspini 150 ml kullanmamı istedi ve gece kullan dedi ama aç mı tok mu diye sormadım aranızda kullanan var mı
Mertinannesi0690 esmanurs41 ben kullandım şuan haftam ilerde olduğu için bıraktım yatmadan önce genelde tok karnina
Aysel66 esmanurs41 ben yatmadan once kulanıyorum ama birşeyler yeyip oyle ac karında migdeyi bozuyor diye biliyorum