Dilandursun 13 haftalık Ken hastaneye cinsiyet öğrenmeye gittim ve bebeğimin karın tarafında bulunan cild oluşmamis organları dişardaymis bağırsakları ve karaciğeri doğarsa yaşmayabilir ameliyat lar zorlu geçer dediler birtane değil çok ameliyat olur dedi aldirmaniz daha iyi olur dedi ben ne sıvı aldırmak istedim nede gebeliğimi sonlandırmak bu durumu yaşayan var mı
ArvenMom Dilandursun tek bi doktora bağlı kalmayın berat kandili bol bol dua edin hayırlısı olur inşallah hakkınızda dua edicem 🤲🏻❤
Asliormanci Dilandursun aynı durumu işyerinde eğitmenim yaşadı ve aldırmadı dıgum yaptı zor günler yaşadı bebek ameliyat oldu ve açık ameliyatlı yaralarla eve gönderdiler evde 4 kişi baktı bebeğe çok iyi bakılması gerek ameliyattan sonra herkes eldiven önlük bone kullandı bakımı zor oldu eve ama başardılar bebek iyileşti şuan 8 yaşında okula gidiyor ve o kadar akıllı bi kız ki hiç bi sağlık sorunu yok
Dilandursun Evet gittim birtane özel perinatoloji birtane de Zeynep Kamil Hastanesi’nde ikiside aynı şeyi söyledi
minikmelegim_ Doktor doktor gezerdim muhtemelen. Allah şifa versin umarım söylendiği gibi bir durum yoktur
Sahnedekimadam Arkadaşların da dediği gibi tek doktor görüşüyle karar almamalısın, araştırma hastanesine gitmeni tavsiye ederim umarım herşey yoluna girer 🙏🏼😢
Dilandursun O kadar zor bir süreç ki rabbim kimseye böyle acı vermesin 5 sene sonra kendiliğinden olan bir gebelik inanın doktorlara görünmek istemiyorum artık iki hafta sonra yine gel dediler bende yine gidicem inşallah düzelmiştir.
MaviJournal Gerekirse araştırın sorun, en iyisi hangi hastanedeyse doktorun, özel devlet fark etmez ona gidin. Tek bir doktora göre karar vermeyin. Üzülmeyin. Allahtan asla ümit kesilmez
berenmomss 2 hafta süre vermeleri düzeltebilme ihtimali var demek ki. Bol bol dua edelim bu mübarek günde Allah bebeğini sağ Salim kucağına almanı nasip etsin
Niidos Dilandursun öncelikle Allh yardımınız olsun oldukça zor bir durum.. ama haftası bana çok küçük geldi yani sank içimden bi ses bi zaman sonra normale dönecek gibi diyor.. bir çok doktora gider duanederek beklerdim sanırsam :( dualarım sizinle olacak inşallah rabbim yardımcı olup şifasını verir bu mübarek günde dua edleim kimin duası kabul olur bilinmez 🙏🏻
Seyma-sare-polat1 Simdi nerden başlasam inan bilmiyorum bu durumu yaşadığımda benim gibi olan var mi diye o kadar çok araştırdım o kadar çok tedirgin oldum ki kelimeler yetmez yaşadığım korkulara öncelikle sakin ol ne dersem diyeyim fayda etmez belki ama yine de yaşadıklarım sana belki yol gösterir istanbulda yaşıyorum özel devlet gidebildiğim her hastaneye gittim hepsi aynını söylediler Alalim ama ne olursa olsun aldırmadım 36 haftaya kadar benimleydi doğdu dünyalar güzeli bir kızdı 2 ameliyat geçirdi çok zor bir dönem di ilk hamilleigim psikolojik olarak bitirdiler beni hem doktorlar hem çevrem bugun ki aklım olsa öyle güzel hamilleik geçirirdim ki onunla uzun uzun konusur herseyi anlatırdım sakin kalmaya özen gosterirdim onu hep sevdiğimi seveceğimi söylerdim elimden gelen en güzel duyguları gecirrdim ona etraf baskısını mutsuzluğu değil hep mutlu olmayı ve kimseyi dinlememeyi asla kendimi de onu da üzmek istemezdim eger ki dogurmak istiyorsan lütfen kendini de onu da uzme yakında duymaya başlayacak seni anlamalarını değil gülüşlerini duyur sevgini gecir ben aldırmadım korktum allahtan bu imtihan benim bundan sonrakiler böyle olacak olmayacak garantisi bilgisi yok doğuracağım ne olursa olsun dedim ve doğurdum o konuda icim rahat yüzünü gördüm gülüşünü gördüm dokundum karşıdan sevdim ama 58 gün yaşadı çok şükür Rabbım e iyili aldirmadim vaz geçmedim ondan sonrasi bir oğlum daha oldu simdi yine hamileyim bir kızım olacak Allah nasip ederse ikisinde de hiç bisey yok Allah büyük imtihan çetin ama üzülme benim yaşadığım bunlar diye sende aynısını yaşayacaksın değil bu durumda olup yaşayan da vardi ben araştırırken bir kadına denk geldim 2 ameliyat geçirmiş cocuk o zaman 8 yaşındaydı simdi 12 olmuştur herseyi detaylıca düşün Allah yar ve yardimcin olsun etrafındakiler ve sen durumu iyice anla doktorlardan net bilgi al ona göre karar ver hakkında herseyin hayirlisi olsun
Dilandursun Seyma-sare-polat1 Allah sabır versin rabbim evlatlarımıza sağlık versin inşallah çok teşekkür ederim çok iyi umut oldunuz bana da
Dilandursun Ben mucizemi Allah’a bıraktım ne olursa olsun doğurucam çünkü daha minicik kalbi atıyor şuan 15+6 haftalık çok şükür ki Rabbime o benim mucizem ve daha büyük mucizelere adım aticam doktorlar ne dersler desinler daha çok doktora gidicem bebeğim için elimden geleni yapicam Allah’ın iziniyle Allah razı olsun hepinizden inşallah güzel haberler alirim 14 marta dualariniz eksik etmeyin
Seyma-sare-polat1 Dilandursun bütün dualarim seninle su güzel mübarek günde Rabbım hakkında en güzel en hayırlı en kolayını nasip etsin
Asliormanci Dilandursun şuan kendisine ulaşmam mümkün degil çok eskiden beraber çalışmıştık eşinden ayrılmıştı kendi soyadını da bilmiyorum sosyal medyadan da bulamam
Meloki Dilandursun dualarım sizinle allahım evladınızı sağlıklı kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🙏🏻❤️ALLAH çok büyük
Dilan303 Ben cok böyle şeyler duydum ama öyle olmuyor ne gelirse Allahtan gelir bu gece dua edin. bende edicem sizin icin inşallah hicbirse olmyacak aldirmayin sıkıntıda yapmayın 🥰🤲🏻🤲🏻
Dilandursun Dilan303 Allah razı olsun tek temmelimiz dua hep duaya Allah’a bıraktık o mucize verendir inşallah umutlarımız tekrrardan yeşerir