
Kızlar beklenen tarihten erken yumurtlamam oldu bu ay o günden beri Ovülasyon testim çok koyu burdan bir arkadaş gebelik testi yap vs dedi içinden cıkan test vardı yaptım böyle silik cıktı bu nedir şimdi anlamadım ben daha yeni yumurtlama dönemini bitiriyorum adetim 21inde bekleniyor anlayamadım bu kadar erken gebelik olmaz dimi ? Testim hiç silik olmadı koyulaşmadı çatlama olmadı bende burdan yorumlara göre test yaptım böyle oldu.