minikoglumuz A life doğum yapan var mi yakin zaman da odaları nasıl yarın paketi almayı düşünüyorum. Ve doktor olarak da Alptekin alagoz tercih ettik muaneleri nasil ilgili mi vee resim veriyor mu
Pinardan minikoglumuz merhaba ben alptekin hocada doğum yaptım 2 ay önce doktor olarak çok iyi yakar hastane çok kötü bebeğimi 8 gün boyunca ayırdılar benden sırf para alabilmek için
minikoglumuz Pinardan hastahane çok kötü derken hijyenik açıdan mi. Ayirma sebepleri neydi erken dogum vs birsey mi yoksa durduk yere mi ayırdılar
Pinardan minikoglumuz minikoglumuz ilgi alaka açısından ve hijyen açısından bebeğim doğum anında ciğerlerine su kaçması olmuştu o sebeple yoğun bakımda kaldı ama sırf devletten para alabilmek adına şöyle sıkıntı var böyle sıkıntı var deyip boşu boşuna yatırdılar sonradan öğrendik bilemedik ve öğrendiğiniz an gidip aldık çocuğumuzu