Cakarebru55 Arkadslar cati muayenesi yapılıyormu devlet hastanesinde yapılıyorsa kacinci haftadan sonra yapılıyor bilgisi olan yazrsa cok sevinirim
Ceromommm3 Cakarebru55 devlete yapılmıyor doğum anında bakıyorlar uygun değilse sezeryan uygunsa normal doğuma devam
Bir_prens_annesiiiii Cakarebru55 bugün kontrolümüz vardı nst de sancı çıktı açılma var mı diye baktı eğer kanama su yada ağrıların artarsa acile gel dedi sancı yoksa alttan muayene etmiyorlar sancıya göre hareket ediyorlar
Aysenrr20 Haftada lekelenme ile gitmiştim bi o zaman acilde baktılar bi de doğum yapacağım gün açılma mı diye yine acilde baktılar. Çatal doktorun odasında da var acil olmaıskça bakmazlar