Esrazoan canim gecen hafta bende de adet sancısı gibi ağrı oluyordu gece 1 de basladi ve hic dinmedi bebek karnimda surekli sertlesiyordu 3e kadar zor dayandım ama benim nst de %60 a kadar sancim çıkıyordu 5 günlük ilaç verdi herhangi bişey söylemedi usutmekten idrar enfeksiyonundan herşeyden olabilirmis suan 36 haftalik hamileyim ara ara yine oluyor