dlknkc
Canım öncelıkle allah bebegını saglıcakla kucagına almayı nasip eder insallah,
Sağlık calısanıyım ilk hamileliğimde calısıyordum.
Hastanede kadın doğum 2 kat asagıdaydı ve bende merak ettikce , korktukca iner doktoruma gozukurdum. Her sey normal dendikten 1 hafta sonra. Rahim agzı kısalıgı nedenıyle dusuk yaptım.
Suan 2. Hamileliğim serklaj yapıldı 12. Haftada
Evdeyım yatıyorum .
Suan 3 farklı doktor takıplı ilerliyor hamılelıgım
2 prof perinatolog 1 kadın doğumcu.
Tetanoz olmalımıyım sorusunu bıle üçüne sorup hareket ediyorum.
İçimde inanılmaz korkular olsada biliyorum artık Allahın bana nasip ettiği seyi yasayacagım ötesini değil.
Burada ne mucizelere tanık oldum ümit oldu bana.
Demem o ki Allah yeter ki ol desin 🙏🏻
Fazla takmanın zarardan baska bırsey olmadıgını bil.
Şu günlerin keyfını cıkarmaya calıs 🌸