Merhaba kızlar
Cumartesi günü nst de sancım çıkması üzerine doktorun 12 saat ara ile 2 şer dozluk yanı toplam da 4 ampül ciğer geliştirici iğne vurulması gerektiğini söyledi ve vurdurdum. Ayrıca nidicard diye bi ilaca da başlattı aynı gün. Onu da günde 3 kere içiyorum ağrım ve kasılmalarım azaldı fakat kızardım özellikle ayakta olduğum zaman anında bacaklarım ayaklarım hatta göbeğim bile kızarıyor. Böyle bi yan etki yaşadınız mı acile gitmem gerekli mi sizce .