Kizlaaar bebis kanalda ama cok inatci cikti ne sancim var nede acilmam yarin sabah 6 da yatisim yapilcak normal dogum olucak ama suni sanciyla acilma olucak Allahin izniyle 2. Dogumum olucak ama suni sanci hic almadim ilkinde suyum gelmisti oyle yatisim yapilmisti bunda hem heyecan hem korku duygular karisik dua edin nolur 🥹