Selces76 Kızlar merhaba 10 haftalık hamileyim çok kötü boğaz enfeksiyonu kapmisim doktorum da enfeksiyon kana gecmesin dedi augmentin 1000 mg verdi sizce zararı var mı kullanan var mı doktor yok dedi ama bilmiyorum korkuyorum
[silindi] Selces76 kullan canım, bebislere bile veriliyor o. Doktorun uygun gördüyse bekleme. İlerlemesin.
Mavi- Selces76 ben de antibiyotik kullandım doktorum kullanmazsan daha zararlı dedi o zaman bebeğe zarar verirmiş için rahat olsun ☺️
Cayvarmiya Selces76 sence biz doktordan daha mı iyi biliyoruz Allah aşkına doktorun açıklama da yapmış ne istiyorsun kullanma dememizi mi biraz mantık lütfen.
Selces76 Cayvarmiya buraya böyle agresif saçma sapan yorum yapacaksan neden yapıyorsun arkadaşım sana zorla yorum yap diyen mi var ..
Minmini Ben amoklavin kullandım, ilk başta başlamamıştım ama sonraki gün ateşim düşmeyince baktım kötüye gidecek kullandım. Çok geçmiş olsun. Doktorunuz onayladıysa kullanın bazen daha kötüye gidiyor.💐
Cayvarmiya Selces76 sadece istediğini duyacağın yorumlar mı yapalım ?? Öyle bir kural yok. Doğruyu söyledim ben.
Selces76 Cayvarmiya istediğim yorumu yap demiyorum zaten mesajı okursan anlicaksin sen fazla agresif cevap vermissin
usenmedimyaptimbirvelet Selces76 doktor önerdiyse kesinlikle içme burdakiler ne derse öyle hareket et bence canım 👍🏻