Zehrabbp ayy aynıyım valla 35+2. Gündüz boş vaktimde uyuyorum ayakda çok durunca belim sırtım ağrıyo zar zor yemek yapıyorum üşene üşene :) bi temizlik yapacam daha yapacam yani hiç canım istemiyor sanki hamileliğin ilk haftalarına dönmüş gibiyim, ilk haftalarda böyle halsizlik üşengeçlik uyku çoktu