Sernnnnn- Selam kızlarrrrr👋 Bebişlerinize ilk hangi bezi tercih ettiniz benım 1,5 ay sonra doğumum var molfix aldım aranızda molfix kullanan var mı yeni doğan için?
Edafmo Sernnnnn- ben kullanıyorum canım. Pişik yapmadı, taşma sızdırma hiç yok, ekstra koku da yapmıyor. Memnunum
Tugba__- Sernnnnn- oğluma molfix kullanıyorum mavi ve pure soft olanını ikisinide alıyorum prima bile kullandım ondan bile daha çok memnunum molfixten super
Ozgee123 Sernnnnn- ben ilk 1 numara sleppy bio natural aldım 2 numaramıda molfiks aldım deniycem büyük ihtimal molfixten devam ederim