dombilibaykus kahverengi, pembe, kırmızı akıntılar asla normal olamaz. Toplu iğne ucu kadar kahverengi akıntım geldi ve başka gelmedi. Doktorum direk düşük tehlikesi olarak tanımlayıp progestan başlamamız lazım dedi ve iki hafta rapor aldım yattım. Rahim büyüdüğü için kahverengi leke olmaz. Bunu hangi doktor dediyse güvenmeyin derim.