Neyran Kızlar selaam Kızımızın adına ada diye karar verdik eşim iki isim sevmiyor sonrasında ada lina çok hoşuma gitmeye başladı ama bilemedim sizce lina da olmalı mı
[silindi] kimlikte tek isim olsun ama icinizden gecen baska bir isim varsa esinize soylersiniz kulagina ismini okurken ikinci isimi de okusun diye tek siz ikiniz bilirsiniz baskalarinin ikinci isimden haberdar etmzesiniz