Cuma günü doktor randevum var çok heyecanlıyım fakat geçen randevude kilom yüzünden doktorum çoook azarladı rejim yapmamı ekmekli tahılları kesmemi istedi ama ben dikkat etmeye çalışsamda ağzımı çok tuttamadım doktordan gene azar yicem diye korkuyorum 😔😔