Nilayssss doktor değilim tabi bir şey olmaz diyemem ama ben hep kaldırıyorum. bazen de damacanayı ite ite götürüyorum onu kaldırmıyorum. koltukları itiyorum temizlikte, parmağımın ucu ile uzanabildiğim her yerden tabak alıp indiriyorum. bir şey olmadı :) doktorum yapabildiğin her şeyi yapabilirsin, zorlandığın şeyleri yapma demek ki yapmaman gerekiyormuş dedi. elimde market poşetleri ağır olursa arabadan eve kadar dengeleyip getiriyorum.