Burcu_ilhann Kızlar lavaboda fark ettim vajinamda açıklık var bugün temizlik yaptım biraz belim ve kasıklarımda ağrı var acile mi gitsem daha 80 günün var Doğuma :((
Burcu_ilhann Asdfgh Slnmlh YagizAsyaMom BurcuakirGlec lavaboda hissetim sonrasında ayna yardımıyla baktım normalden çok fazla açılmış acile gidiyorum şuan inşallah birşey yoktur ;((
Asdfgh Acıklıgı farketmez dsardan Bı gizle imkansız canm buyumus tur vajınan sana oyle geliyordur gebelıkte buyuyor cunku alt kısmın
Asdfgh Burcu_ilhann olmaz canm buyuyor rahmin ayıptır soyleme si genıslıyor dudak tarafları fln acılmıyor yanı sana oyle gelmıs tir açıklık içerde olur cunku gozle gorulmez oda
YagizAsyaMom Burcu_ilhann açıklık vajinamın dudaklarına bakılarak anlaşılmıyor açıklığınızın olup olmadığını Nlamak için daha derine ya 8 cm kadar içeriye bakılıyor
Deletedmom15257 arkadaşım açıklık çok.icerse dışardan belli olsa kimse doktora gitmez o parmakları cekm2z nasıl bi mantığıniz var beee
Deletedmom15257 [bilinmeyen] kadina bak yaaa 😂🤣😂birak disatdan gorneyi esimizle iliskide bile adam anlamıyor hafi onu geçtik jeden bütün ellerini sokuyorlar açıklık.gorek için direk bu kadına gitsek ya 😂😂
Kadir3565asli Deletedmom15257 kadın sadece sormak için yazmis oda bilmediği için yazmis zaten böyle dalga geçer gibi konusmaniza gerek yok terbiyeli onun !
sudamlasi Burcu_ilhann dışardan farketmeniz imkansız.Hamilelikte büyüyor zaten orası normal yani parmakla fln da muayene etmeyin kendinizi.
YagizAsyaMom Yarın doktoruma gidicem kasılmalarım için muhtemelen el ile muayne edecek diye düşünüyorum ben gitmiyim o zaman bir ayna alıp kendim yapayım eğer tıp bu kadar ilerlediyse yani 🤔hatta ve hatta daha da zirve yapıp kendi çatı muayne i kendim yapmalıyım tamam karar verdim🙆♀️
Esomami YagizAsyaMom canimxsen istedigin gibi yapabilirsin bunun bu sekilde anlasilmicagini bizde biliyoruz fakat bukadar yargilamamak gerekiyor gtsin arkadas doktora bilgi verilecektir zaten ona
YagizAsyaMom Esomami yargılamak ne haddime estağfurullah. Ama az biraz araştırsa forumda böyle bir şeyin pek mümkün olmayacağını kendi de öğrenirsin. Acile gitmesine de gerek kalmazdı