Sevvaldogru 8 haftalık hamileyim doktorum her şeyin çok güzel gittiğini söylüyor fakat dün kahverengi akıntı gelmeye başladı ara ara progeston ilaç ve depot iğne başladı bu durum normal mi 1 hafta sonra yeniden çağırdı kontrole istirahat verdi yaşayan var mı?
Agg0207 Sevvaldogru çoğu kadında oluyor canım bendede oldu bende progestan kullanıyorum uckez günde bol bol dinleniyorum